Η ανταρσία του Μπάουντι και άλλα φαιδρά…

Έξι μηνών κυβέρνηση μόνο και με ασφυκτικά στενό προεκλογικό ορίζοντα μπρος της και όμως ο κ. Τσίπρας μοιάζει να έχει ξεμείνει από εφεδρείες…

Οι μονολεκτικοί υλιστές με το βαρύ κομματικό βιογραφικό που… Διαρκώς εκτοξεύουν ψευδείς κατηγορίες ηθελημένα εναντίον των ανθρώπων που έχουν διαφορετική γνώμη με αυτούς, με σκοπό να τους μειώσουν

Αντί να τους αντιμετωπίζουν με λογική και επιχειρήματα, προτιμούν τον εύκολο δρόμο. Με καταγγελτικό ύφος, στόμφο, σιγουριά, μεγάλα λόγια, σοβαροφάνεια, κόρδωμα και περίσσιο θράσος, χρησιμοποιούν ιδεολογίες, ιδανικά ή πρόσωπα ως συνθήματα για την επίτευξη ιδιοτελών σκοπών, για να ανέλθουν στην εξουσία και να εξουσιάσουν.

Ποιοι; Οι αντιεξουσιαστές! Ζηλώνουν δόξες καπεταναίων -Άρης- και υπογράφουν και καμιά δήλωση μετανοίας, μπας και δικαιολογήσουν τον εξουσιολάγνο οπορτουνισμό τους ,οι αφελείς.

Ούτε να το σκέπτονται ιστορία ποτέ κανέναν δεν ξεχνά και για όλους κρατά σημειώσεις.

Η ανταρσία του Μπάουντι έλαβε χώρα στο Βρετανικό ιστιοφόρο του Βασιλικού Ναυτικού Μπάουντι (HMS Bounty), στις 28 Απριλίου του 1789. Η ανταρσία οργανώθηκε από τον Φλέτσερ Κρίστιαν κατά του κυβερνήτη του πλοίου Γουίλιαμ Μπλάι.

Οι ναύτες υπέκυψαν στην ειδυλλιακή ζωή που πίστεψαν ότι θα τους χάριζε η μόνιμη εγκατάστασή τους σε τροπικά νησιά στον Ειρηνικό ωκεανό και αντέδρασαν στη σκληρότητα του κυβερνήτη τους. Έτσι οι αντάρτες υποχρέωσαν τον κυβερνήτη Μπλάι και όσους ήταν πιστοί σ’ αυτόν, να εγκαταλείψουν το πλοίο με μία μικρή βάρκα.

Μερικοί αντάρτες, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκαν στην Ταϊτή το 1789, ενώ άλλοι στις Νήσους Πίτκαιρν μαζί με μερικούς Ταϊτινούς. Οι απόγονοι αυτών των ανταρτών και Ταϊτινών εξακολουθούν να ζουν στα Πίτκαιρν ακόμη και σήμερα. Ο Μπλάι και το πλήρωμα των 18 ανδρών που τον ακολούθησε, αφού έκανε ένα επικό και πολυτάραχο ταξίδι μέχρι το Τιμόρ, επέστρεψε στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατήγγειλε την ΑΝΤΑΡΣΙΑ.

Πάντως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μας ψεκάζουν.. Με αεροπλάνα είναι, με παπόρια, με φλίτ, δεν έχει πιά καμιά σημασία. Έχουν καεί ολοσχερώς οι εγκέφαλοι τους, από τα ληγμένα των ψεκασμών. Ζούν την επανάσταση -όχι του 1917 αλλά του 1821- και θα αρπάξουν τον χρυσό και τα τάλαρα, (δεν υπήρχε χαρτί τότε) του μπέη της Κορίνθου και θα σωθούμε.

Όμως “χωρίς επαναστατική θεωρία δεν μπορεί να υπάρξει επαναστατική δράση.” Τις “επαναστάσεις” τελευταία δεν τις κάνουν οι πεινασμένοι, αλλά οι χορτάτοι που δεν έφαγαν τρεις μέρες.