Ο ιδιοκτήτης του DK Oyster απαντά στις καταγγελίες για το «μαρτύριο» με τα στρείδια: «Είναι influencers που θέλουν δωρεάν γεύματα»

Ο Δημήτριος Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του DK Oyster στη Μύκονο, αντιδρά στις νέες σκληρές κριτικές για το beach restaurant, υποστηρίζοντας πως όσοι το κακολογούν είναι… influencers που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα καθώς το γνωστό εστιατόριο που διατηρεί στην Μύκονο βρίσκεται και παλί στα φώτα της δημοσιότητας αν και για… τους λάθος λόγους.

Νέες κριτικές κάνουν λόγο για εξωφρενικές τιμές που καλούνται να πληρώσουν οι πελάτες του, με τελευταίο παράδειγμα ένα νιόπαντρο ζευγάρι από τον Καναδά, που μετάνιωσε “πικρά” την απόφαση για «ένα γρήγορο σνακ» κατά τη διάρκεια του μήνα του μέλιτος στη Μύκονο, αφού τους ήρθε λογαριασμός ύψους… 570 δολαρίων.

Τη δική του εκδοχή για όλα όσα ακούγονται επιχείρησε να δώσει – μέσω New York Post – ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, υποστηρίζοντας χαρακτηριστικά ότι “θέλουν να γίνουν διάσημοι”.

Αντεπιτέθηκε στις κακές κριτικές των τουριστών, υποστηρίζοντας ότι όλοι είναι influencers που προσπαθούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα.

Σε ό,τι αφορά μάλιστα τις καταγγελίες της Λίντσει Μπριν σχυρίστηκε ότι «ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ» και πρόσθεσε ότι “ο σερβιτόρος δεν φάνηκε να θέλει να το δώσει”.

“Παρόλα αυτά, έκανε μια παραγγελία. Μια influencer, ένα έμπειρο πολυταξιδεμένο άτομο που βγάζει τα προς το ζην από τις εμπειρίες του στον κόσμο, έκανε αυτό που οι περισσότεροι ενήλικες με σώας τα φρένας δεν θα έκαναν, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού”, επέμεινε ο Καλαμαράς.