5 χρόνια Taxibeat: Η εταιρεία-φάρος στον κλάδο των νεοφυών στην Ελλάδα…

«Η αγορά του ταξί στην Ελλάδα πρέπει να αποδεσμευτεί από αναχρονιστικές πρακτικές και να της επιτραπεί να λειτουργήσει με μεγαλύτερη ευελιξία, με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, προς όφελος του καταναλωτή και των καλών επαγγελματιών», υποστηρίζει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης

Ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Taxibeat

Ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο παρουσιάζει το Taxibeat, η εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που συνετέλεσε στην αλλαγή και τον εκσυγχρονισμό του μοντέλου λειτουργίας της αγοράς του ταξί.

Περισσότεροι από 800 χιλιάδες χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία μέσω του δωρεάν app και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο μέσα στους επόμενους μήνες.

Το Taxibeat έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, όπου δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια, επεκτείνοντας παράλληλα τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa, με την εταιρεία να καταγράφει πλέον κερδοφορία. Το δίκτυο του αριθμεί σε Λίμα και Αθήνα περίπου 15 χιλιάδες οδηγούς, ενώ ο στόλος προβλέπεται να ξεπεράσει τους 25.000 οδηγούς έως το τέλος του 2016.

Συμπληρώνοντας πέντε χρόνια λειτουργίας, από την ίδρυσή του τον Μάιο του 2011, αναπτύσσεται διαρκώς και παράλληλα αυξάνει τον αριθμό των εργαζομένων του, οι οποίοι πλέον ξεπερνούν τα 80 άτομα –σημειώνεται ότι οι γυναίκες αποτελούν το 60% του ανθρώπινου δυναμικού.

Μέσω της εφαρμογής για Android, iOS και Windows συσκευές, ο χρήστης μπορεί να καλεί άμεσα ταξί, επιλέγοντας από τα διαθέσιμους οδηγούς βάσει απόστασης και βαθμολογίας, αφού οι επιβάτες στο τέλος κάθε διαδρομής καλούνται να αξιολογήσουν τους οδηγούς.

Εντός του Μαΐου το Taxibeat λανσάρει μία νέα, επανασχεδιασμένη έκδοση της εφαρμογής, η οποία θα συνοδεύεται από νέες λειτουργίες και θα είναι ακόμη πιο αξιόπιστη και απλή στη χρήση. Ταυτόχρονα, θα δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να καταχωρεί και τη διεύθυνση προορισμού του, ώστε να λαμβάνει μια εκτίμηση κόστους, πριν ακόμα ζητήσει ταξί.

«Το όραμά μας στο Taxibeat είναι να εξελιχθούμε σε μία εταιρία η οποία θα παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μεταφορών προσώπων και αντικειμένων και θα προσαρμόζεται δυναμικά στις ανάγκες της αγοράς. Η εμπειρία μας από το εξωτερικό μας επιτρέπει να διακρίνουμε τις μεγάλες αλλαγές που έρχονται στις επιβατικές μεταφορές διεθνώς. Η αγορά του ταξί στην Ελλάδα πρέπει να αποδεσμευτεί από αναχρονιστικές πρακτικές και να της επιτραπεί να λειτουργήσει με μεγαλύτερη ευελιξία, με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, όπως συμβαίνει και στην υπόλοιπη οικονομία, προς όφελος του καταναλωτή και των καλών επαγγελματιών»,
υποστηρίζει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Taxibeat, Νίκος Δρανδάκης.

Σύντομα, το Taxibeat θα προσφέρει και νέες λύσεις για καταναλωτές κι επιχειρήσεις: Στη Λίμα θα φέρει το car pooling, μία σύγχρονη μέθοδο συνεπιβίβασης που επιτρέπει τον επιμερισμό του κόστους της διαδρομής ανάμεσα σε δύο, άγνωστους μεταξύ τους επιβάτες.

Στην Αθήνα αναμένεται εντός του καλοκαιριού μία νέα υπηρεσία, ειδικά σχεδιασμένη για επιχειρήσεις όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια, χώρους εκδηλώσεων και διασκέδασης, που θα επιτρέπει την κλήση ταξί με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσα από ειδική συσκευή, χωρίς την ύπαρξη smartphone ή app.

Το Taxibeat προετοιμάζει επιπλέον την υπηρεσία Taxibeat Events, που θα επιτρέπει στον χρήστη να προπληρώνει διαδρομές για τους καλεσμένους του και η οποία θα είναι χρήσιμη για την εξυπηρέτηση εταιρικών και κοινωνικών εκδηλώσεων.

Παράλληλα, σημαντική ανάπτυξη γνωρίζει η υπηρεσία μεταφοράς αντικειμένων Taxibeat Boxi, για τη μεταφορά αντικειμένων μέσα στην πόλη σε μισή ώρα. Η υπηρεσία δεν εξυπηρετείται μόνο από ταξί, αλλά και από ιδιώτες οδηγούς με δίκυκλα, και σχεδιάστηκε για να προσφέρει ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου κυρίως σε μικρές επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

protothema.gr