Deltamarin & Brevik λανσάρουν πρωτοποριακό σχεδιασμό μεταφοράς πολλαπλών αερίων…

H Deltamarin Ltd και η Brevik Technology AS, μια θυγατρική της VARD, ένωσαν τις δυνάμεις τους αναπτύσσοντας ένα νέο σχεδιασμό πλοίο μεταφοράς διαφόρων ειδών αερίου, το οποίο αναμένεται να αλλάξει τη φύση της βιομηχανίας μεταφοράς αερίου.

Η ιδέα συνδυάζει τον επιτυχημένο σχεδιασμό του B.Delta Deltamarin και τη νέα γενιά κυλινδρικών δεξαμενών αερίου που λάνσαρε πρόσφατα η Brevik Technology.

Με το συνδυασμό του άμεσα διαθέσιμου και δοκιμασμένου σχεδιασμού B.Delta και των ξεχωριστών κυλινδρικών δεξαμενών συγκράτησης αερίου, μια οικονομικά αποδοτική και εύκολη στην κατασκευή λύση είναι τώρα διαθέσιμη στην αγορά μεταφορά αερίου. Ο σχεδιασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά LNG, LPG, LEG και αιθανίου.

“Μέχρι τώρα τα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου ήταν πολύπλοκα και ακριβά στον σχεδιασμό και την κατασκευή. Αυτό δεν συμβαίνει καθώς η Brevik Technology έχει αναπτύξει κυλινδρικές χαλύβδινες δεξαμενές, οι οποία είναι ξεχωριστές από το κύτος του πλοίου”, εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος Τεχνολογίας της Brevik, Øystein Kristoffersen Sæther.

Με βάση την αναλυτική έρευνα και ανάπτυξη της Brevik Technology μια μοναδική μέθοδος αυτόνομης μεταφοράς φυσικού αερίου έχει δημιουργηθεί για να αμφισβητήσει τον παραδοσιακό και δαπανηρό τρόπο κατασκευής του πλοίου και των δεξαμενών ως μία ενιαία μονάδα. Ο κατοχυρωμένος σχεδιασμός συγκράτησης έχει ήδη εγκριθεί από τους νηογνώμονες.

Ο σχεδιασμός κυλινδρικής δεξαμενής επιτρέπει στις δεξαμενές να επεκταθούν προς όλες τις κατευθύνσεις, χωρίς να ασκούν πίεση στο κύτος του πλοίου. Το ανεξάρτητο σύστημα συγκράτησης, το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα πλοίο όπως είναι, συνεπάγεται περισσότερες δυνατότητες αξιοποίησης του υπάρχοντος καλά δοκιμασμένου σχεδιασμού πλοίου.

“Εδώ είναι που ο ιδιοκτήτης του πλοίου μπορεί να δοκιμάσει σημαντικά οφέλη από την επιλογή ενός άμεσα διαθέσιμου και άκρως αποτελεσματικού σχεδιασμού του κύτους της B.Delta που έχει ήδη αποδείξει την αξία του στην πράξη”, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Deltamarin, Mika Laurilehto.

Ο σχεδιασμός που βασίζεται στην B.Delta είναι στην πραγματικότητα ένας σχεδιασμός μεταφοράς χύδην φορτίου εξοπλισμένος με κυλινδρικές δεξαμενές για το φορτίο του φυσικού αερίου. “Ως πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, το πλοίο είναι ευκολότερο και φθηνότερο στην κατασκευή σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό πλοίο μεταφοράς φυσικού αερίου, και μπορεί να υπάρξουν πολλές νέα ναυπηγεία με τη δυνατότητα κατασκευής ενός τέτοιου πλοίου”, συνεχίζει ο Laurilehto.

Ένα άκρως ανταγωνιστικό οικονομικά και εύκολο στην κατασκευή του προϊόν είναι τώρα διαθέσιμο στην αγορά μικρότερης κλίμακας πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου των 31.000 m3. Στο μέλλον, προβλέπεται ότι και τα πλοία μεσαίας και μεγαλύτερης κλίμακας θα παρέχονται με ένα παρόμοιο σχεδιασμό. Πέρα από τα νεότευκτα πλοία, ο σχεδιασμός θα είναι επίσης διαθέσιμος για πλοία που μετασκευάζονται, όπως είναι ένα πλοίο μεταφοράς φορτίου χύδην που μετατρέπεται σε πλοίο μεταφοράς αερίου.

“Οι ανάγκες μεταφοράς φυσικού αερίου αυξάνονται συνεχώς μαζί με την αύξηση της χρήσης του φυσικού αερίου. Είμαστε πολύ περήφανοι που ενισχύουμε τη βιομηχανική ανάπτυξης, προσφέροντας στους πλοιοκτήτες μια οικονομικά αποδοτική λύση και κάνοντας την κατασκευή πλοίων μεταφοράς αερίου ευκολότερη”, δήλωσαν οι Sæther και Laurilehto.

 

http://e-nautilia.gr