Γκουίντο Ρένι, Ιταλός ζωγράφος που ανήκει στην σχολή της Μπολόνια.

Guido Reni, L'Arcangelo Michele che abbatte Satana (1635) (1)

Βιογραφία

Μπαίνει για πρώτη φορά το εργαστήριο Denis Calvaert, Φλαμανδός ζωγράφος στη Μπολόνια, συνέχισε τις σπουδές του για τη ζωγραφική στο ύπαιθρο από το Καράτσι Ακαδημία στην ίδια πόλη το 1595.

Η ζωγραφική του είναι πάνω απ ‘όλα ένα κομψό αισθησιασμό, το οποίο δεν αποκλείει θρησκευτικότητα. Το Βατικανό του ανεθεσε αρκετές παραγγελίες, οπως τις τοιχογραφίες του Quirinale Palace.

Το ύφος του είναι ότι του μπαρόκ εξελίσσεται προς κλασικισμού.

Τάφος του Γκουίντο Ρένι και της Elisabetta Sirani.

Ήταν υπεύθυνος, μεταξύ άλλων:

  • Άγιος Ιερώνυμος (τέλη του δέκατου έκτου – του δέκατου έβδομου αιώνα), Spada Gallery,Ρώμη.
  • 1603: Η Σταύρωση του Αγίου Πέτρου, λάδι σε μουσαμά, 305 x 175 εκατοστά, το Βατικανό Μουσεία, Ρώμη.
  • 1604: Ο αναστημένος Χριστός εμφανίζεται στη μητέρα του, το Μουσείο Καλών Τεχνών της Nancy.
  • 1605: Ο David κρατώντας το κεφάλι του Γολιάθ, λάδι σε μουσαμά, 220 x 145 εκατοστά, το Λούβρο, στο Παρίσι
  • 1610: οι τοιχογραφίες στο παρεκκλήσι του Quirinal Palace, στο Βατικανό.
  • 1609-1611: οι τοιχογραφίες της Santa Maria Maggiore παρεκκλήσι στο Βατικανό.
  • 1611-1612: Η σφαγή των νηπίων, λάδι σε μουσαμά, 268 x 170 cm, Πινακοθήκη Nazionale,Μπολόνια.
  • 1611-1612: Νίκη του Σαμψών, λάδι σε μουσαμά, 260 x 223 εκατοστά, την Πινακοθήκη του Εθνικού, Μπολόνια.
  • 1613-1614: L’Aurore, 281 × 700 cm, τοιχογραφίες στην οροφή του Palazzo Pallavicini-Rospigliosi, Ρώμη.
  • 1614-1615: Ο Μωυσής και τη συγκομιδή του μάννα, λάδι σε μουσαμά, 280 x 170 cm, καθεδρικός ναός, Ραβέννα.
  • 1615: Σαν Σεμπαστιάν altarpiece, Καπιτωλίου Μουσεία, Ρώμη.
  • 1617-1621: Ο κύκλος του Ηρακλή, του Λούβρου, στο Παρίσι.

Αδάμ και την Εύα, περίπου 1620.Musée des Beaux-Arts de Dijon.

  • 1622-1625: Αταλάντα και Hippomenes, λάδι σε μουσαμά, 206 x 297 cm, Μουσείο της Capodimonte, Νάπολη.
  • 1623: Madonna della Neve, Παναγία και το παιδί με την Αγία Λουκία και τη Μαρία τη Μαγδαληνή ρυθμίζει χαλκού, η εντολή του Giuliano Micotti σε Santa Maria Corteorlandini Λούκα, σήμερα σώζονται στην Πινακοθήκη Ουφίτσι της Φλωρεντίας.
  • 1624: Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, του Λούβρου Μουσείο, στο Παρίσι
  • 1627: Η Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης, Νέα Υόρκη.
  • 1630: Ο θάνατος της Κλεοπάτρας, Pitti Palace, Φλωρεντία.
  • 1631: Η αρπαγή της Ελένης, λάδι σε μουσαμά, 253 x 265 εκατοστά, το Λούβρο, στο Παρίσι
  • 1631 Πορτραίτο του καρδινάλιου Bernardino Spada, Spada Gallery, Ρώμη.
  • 1631-1632: Παναγία Βρεφοκρατούσα περιβάλλεται από αγγέλους, Musée Condé, Chantilly.
  • 1635: Η έμπνευση του Αγίου Ματθαίου, τα Βατικανό Μουσεία, Ρώμη.
  • 1635: Ο Άγιος Μιχαήλ Αρχαγγέλου εκκλησία της Santa Maria della Concezione dei Cappuccini, Ρώμη
  • 1635-1636: Sybille, Πινακοθήκη Nazionale, Μπολόνια
  • 1637: Η Κοίμηση της Θεοτόκου, λάδι σε μουσαμά, 242 x 161 εκατοστά, προέρχεται από τηνεκκλησία της Φιλιππινέζοι στη Περούτζια, το Μουσείο Καλών Τεχνών της Λυών
  • 1640: Η Προσκύνηση των Ποιμένων, λάδι σε καμβά, Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου (in) “Η Προσκύνηση των Ποιμένων” γιαnationalgallery.org.uk.
  • 1640-1642: ευτυχισμένος Soul, Μπολόνια.
  • Πορτραίτο του χρυσοχόου Jean Jacobs?
  • Ο Χριστός και η Σαμαρείτιδα, Μουσείο Καλών Τεχνών, Καρκασόν.
  • Ο βωμός εκκλησία της Αγίας Τριάδας Santissima Τρινιτά ντέι Pellegrini, Ρώμη